جمله به یاد ماندنی از سردار سلیمانی

جمله به یاد ماندنی از سردار سلیمانی را از سایت نکس دریافت کنید.

جمله به یاد ماندنی از سردار قاسم سلیمانی

سخن به یاد ماندنی از سردار سلیمانی

جمله اول: تنها سردار سلیمانی نیست که جانش را در راه ایران داده، اگر به تاریخ بنگری، می‌بینی که هزاران هزار سرباز در راه وطن جان خود را فدا کرده‌اند. آنها جانشان را نثار ایران و ایرانی کردند تا دشمن نتواند به آنها دست درازی کند.

جمله دوم: برادران، رزمندگان، یادگاران جنگ؛ یکی از شئون عاقبت به خیری «نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب» است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری همین است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.

جمله سوم: «من و آدمای خودم، من و رفقای خودم، من و مریدای خودم؛ این بی حجاب اون باحجاب، این این جوریه اون این جوریه، این چپه اون راسته، این اصلاح طلبه، اون اصولگراست، (با این منطق) چه کسی رو می خواید حفظ کنید؟!» «من اصلا قبول ندارم در بین بچه حزب اللهی ها بگیم این آدم با اون شکل و قیافه است...! همان دختر کم حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما اما جامعه ماست.

جمله چهارم: والله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد.

جمله پنجم: ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم! بپرس؛ ما حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. بیا! ما منتظریم. مرد این میدان ما هستیم برای شما. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما. این جنگ را شما شروع می‌کنید، اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.