انشا در مورد فصل بهار کلاس سوم

انشا در مورد فصل بهار کلاس سوم را از سایت نکس دریافت کنید.

انشا در مورد فصل بهار برای کلاس سوم

بهار، فصل شکوفه‌ها و آواز پرندگان

بهار قشنگ‌ترین فصل سال است. فصلی که با آمدنش، دنیا از خواب زمستانی بیدار می‌شود و همه چیز رنگ و بوی تازگی به خود می‌گیرد. در این فصل، درختان لباس سبز خود را به تن می‌کنند و گل‌های رنگارنگ در باغ و بوستان شکوفه می‌کنند.

هوای دل‌انگیز بهاری

در بهار، هوا خیلی دل‌انگیز و مطبوع می‌شود. دیگر خبری از سرمای زمستان نیست و نسیم خنک و ملایم در همه جا می‌وزد. بوی گل‌ها و سبزه‌ها در هوا می‌پیچد و انسان را سرشار از شادابی و طراوت می‌کند.

پرندگان به خانه‌هایشان برمی‌گردند

با آمدن بهار، پرندگان از سفر زمستانی خود باز می‌گردند و دوباره آواز قشنگشان در باغ و بوستان به گوش می‌رسد. آنها لانه‌های خود را می‌سازند و تخم‌هایشان را می‌گذارند. جوجه‌های پرندگان در بهار به دنیا می‌آیند و با آواز قشنگشان، شادی بهار را دوچندان می‌کنند.

حیوانات از لانه‌هایشان بیرون می‌آیند

حیوانات هم در بهار از لانه‌هایشان بیرون می‌آیند و به دنبال غذا می‌گردند. بچه خرگوش‌ها، گوسفندها و گوساله‌ها در این فصل به دنیا می‌آیند و با شیطنت‌هایشان، زیبایی بهار را بیشتر می‌کنند.

فصل رویش گیاهان

بهار، فصل رویش گیاهان است. در این فصل، سبزه‌ها در دشت و صحرا می‌رویند و گل‌های رنگارنگ در باغ و بوستان شکوفه می‌کنند. کشاورزان در بهار زمین‌هایشان را شخم می‌زنند و بذرهایشان را می‌کارند.

فصل تفریح و شادمانی

بهار، فصل تفریح و شادمانی است. مردم در این فصل به گردش و تفریح می‌روند و از زیبایی‌های طبیعت لذت می‌برند. کودکان در پارک‌ها و باغ‌ها بازی می‌کنند و از دیدن گل‌ها و پروانه‌ها لذت می‌برند.

ما باید از زیبایی‌های بهار استفاده کنیم

ما باید از زیبایی‌های بهار استفاده کنیم و قدر این فصل قشنگ را بدانیم. در بهار باید به طبیعت احترام بگذاریم و از گل‌ها و گیاهان مراقبت کنیم. همچنین باید در این فصل، به نیازمندان کمک کنیم و با آنها مهربان باشیم.

بهار، فصلی برای درس گرفتن

بهار، فصلی برای درس گرفتن است. از بهار می‌توانیم درس نظم و انضباط، تلاش و کوشش، و نو شدن را یاد بگیریم.

بهار، فصلی برای شکرگزاری

بهار، فصلی برای شکرگزاری است. ما باید از خداوند متعال به خاطر آفرینش این فصل زیبا و پربرکت، سپاسگزاری کنیم.