دریافت از شعر ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی

دریافت از شعر ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی را از سایت نکس دریافت کنید.

گاهی در زندگیمان اتفاقاتی می افتد که در لحظه و نگاه اول اصلا صورت خوشایندی ندارد مثل خاموش شدن چراغ در بیت بالا، اما همین که به عمق موضوع و ماجرا پی می بریم میفهمیم کسی که محبوبت توست حتما صلاح تورا می خواهد پس اگر ما هم آن را درک کنیم و دریافتش کنیم حتما به صلاحمان خواهد بود.

در زندگی فرصت ها و لحظه های نابی برای هر کسی اتفاق می افتد. بدون انکه خبری بدهند و بدون آنکه تو متوجه شوی. آن لحظه تو هستی که باید از لحظه ها و فرصت های پیش آمده در زندگی را غنیمت شماری و به وسیله آن چراغ دلت را روشن کنی.

هیچوقت فرصت ها در خانه ی تو را نمیزنند وقتی تو در خانه نشسته ای و هیچ کاری نمیکنی. باید به دنبال فرصت ها رفت به دنبخال لحظه هایی هست که در زندگی آنها را غنیمت میشماری. باد نوروزی مژده رسیدن بهار را می دهد و نشان دهنده ابادانی است. این همان فرصت بزرگ زندگی است که با آمدنش در قلبت را می زند و تو هم باید چراغ دلت را روشن کنی و به سمتش بروی و تو را از سیاهی و ظلمت و انرژی منفی دور می سازد و قلبت را روشن و صیقلی می دهد.

این بیت از ابیات حافظ شیرازی است. باید از ابیات حافظ استفاده کنیم و قلبمان را به روی تاریکی و انرژی منفی ببندیم و با استفاده از فرصت ها خوب و انتخاب آنها قلبمان را پر از زیبایی و نور کنیم.