آیا خواب بعد از اذان صبح تعبیر دارد

آیا خواب بعد از اذان صبح تعبیر دارد را از سایت نکس دریافت کنید.

معمولاً خواب‏ و رویا های صادقه نیمه ‏های شب می‏باشد و معمولاً خواب‏ های بعد از نماز صبح قابل تعبیر نیست. حتی فصل‏های سال هم در تعبیرخواب تأثیر دارد؛ مثلاً فردی در پاییز ببیند که درختان او میوه کرده است.

خواب‌های پریشان و آشفته که در هنگام اذان صبح یا هنگام طلوع خورشید دیده می‌شوند، تعبیر ندارند. خواب‌هایی که در سحرگاه و هنگام طلوع فجر دیده می‌شوند، معمولاً صادقه هستند. خواب‌هایی که بعد از طلوع خورشید دیده می‌شوند، تعبیر ندارند و یا تعبیرشان ضعیف است.خواب‌هایی که در طول روز دیده می‌شوند، تعبیر ندارند.

خواب‌های سحر: این خواب‌ها از نظر ایشان صادقه و نیکو هستند و تعبیر دارند. زیرا در این زمان فرشتگان الهی نازل می‌شوند و بشارت و خیر می‌آورند.

خواب‌های بعد از طلوع خورشید: این خواب‌ها تعبیر ندارند و یا تعبیرشان ضعیف است. زیرا در این زمان شیطان به انسان نزدیک می‌شود و افکار پریشان و آشفته را به ذهن او القا می‌کند.

خواب‌های بین طلوع فجر تا طلوع خورشید: تعبیر این خواب‌ها بستگی به حال و روز بیننده خواب دارد. اگر انسان با وضو و طهارت و نیت خیر به بستر خواب رفته باشد، احتمال اینکه خواب او صادقه باشد بیشتر است.