کوچک کردن بینی در خانه

کوچک کردن بینی در خانه را از سایت نکس دریافت کنید.

ماساژ دادن بینی

برای انجام این کار کافی است تا روزانه چندین مرتبه به میزان 5 دقیقه بینی خود را از بالا به پایین ماساژ دهید تا چربی های موجود در زیر پوست بینی آب شود و به کوچک شدن بینی کمک شود.

استفاده از زنجبیل

زنجبیل به عنوان یک راه حل خانگی برای کوچک کردن بینی استفاده می شود که برای استفاده از زنجبیل کافی است تا کمی زنجبیل را با آب مخلوط کنید و خمیری را به دست آورید و سپس خمیر تهیه شده را بر روی بینی خود بگذارید. انجام این کار ممکن است که باعث سوزش بینی شود اما این راهکار به عنوان یک روش اثر بخش در کوچک کردن بینی در خانه در نظر گرفته می شود. برای استفاده از زنجبیل باید اجازه دهید که خمیر تهیه شده به مدت 15 دقیقه بر روی بینی بماند.

ماسک عسل و روغن زیتون

برای انجام این کار باید کمی عسل و روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و آن را بر روی بینی خود قرار دهید. سپس بعد از مدت 15 الی 30 دقیقه بینی خود را بشویید. سعی کنید که این کا را به مدت یک ماه هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را مشاهده کنید.

استفاده از خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل

یک قاشق خمیر دندان را با یک قاشق زنجبیل و یک قاشق سرکه ترکیب کنید و مخلوط به دست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید. سپس بعد از گذشت این مدت زمان بینی خود را با آب و صابون بشویید و آن را خشک کنید.