شغل پر درآمد

شغل پر درآمد و راه اندازی کسب و کار میلیونی را از سایت نکس دریافت کنید.

شغل

پردرآمدترین مشاغل در کشورمان ایران

اگر دنبال شغل های پردرآمد هستید، می‌خواهید با مشاغل پردرآمد شناخته شده و همچنین شغل های نوظهور و آینده‌دار آشنا شوید و البته از همه مهم‌تر حقوق و دستمزد بالاتری داشته باشید، این مطلب از سایت نکس را تا پایان بخوانید.

شاید شما هم مثل خیلی‌ها دنبال کسب پردرآمد هستید و در اینترنت جستجو می‌کنید تا شاید کسبی رو پیدا کنید که خاص باشه، درآمدش خیلی زیاد باشه، با شرایط شما مطابقت داشته باشه و بشه روش حساب کرد!

یک برنامه‌بنویس عادی ممکن است ماهیانه بین 25 تا 35 میلیون درآمد داشته باشد اما برنامه‌نویس حرفه‌ای با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود می‌تواند بالای 150 میلیون در ماه درآمد داشته باشد.

معرفی پردرآمدترین کسب ها در ایران

«بازاریابی و فروش دیجیتالی» (Digital Marketing)، تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات از طریق بستر دیجیتال و اینترنت می باشد. متخصصان بازاریابی دیجیتال باید در تحلیل داده‌ها، ارتباطات اینترنتی و استراتژی‌های تبلیغاتی ماهر باشند. موفقیت در این زمینه به دانش و توانایی ذهنی استراتژیک نیاز دارد.

در این حوزه کاری تجربه حرف اول را می‌زند و نیازی به مدارک تحصیلی نیست! زمانی استفاده از این مشاغل و اشتغال به آن‌ها منجر به کسب درآمد خواهد شد که تخصص کافی در این زمینه وجود داشته باشد.

«راه اندازی کسب و کار اینترنتی» شمار زیادی از سایت‌ها با فروش محصولات دیجیتالی کسب درآمد می‌کنند. بسیاری دیگر خدمات ارائه می‌دهند و درآمدزایی اینترنتی می‌کنند و بسیاری دیگر به واسطه تبلیغات کسب درآمد از اینترنت را تجربه می‌کنند. راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به ایده عجیب و غریب و تخصص‌های خاصی ندارد.

«تریدر یا معامله‌گر» فردی که با دنبال کردن اهداف دستیابی به سود، خودش به تنهایی یا حتی به عنوان یک نماینده از طرف موسسه، به داد و ستد انواع دارایی‌ها مشغول می باشد. اگر تریدر در این راه بتواند خرید و فروش‌های اصولی و بر پایه دانش کافی انجام دهد، به سود خواهد رسید.

در ترید کردن معامله‌گران در حال تبدیل سرمایه خود به ارز کشوری هستند که در روند افزایشی قرار گرفته و آن ارز می‌خواهد قدرت بگیرد، اینگونه است که معامله گر سود کسب می‌کند.

«ترید ارزهای دیجیتالی» کسب سود از معامله ارزهای دیجیتال به عوامل شخصی و اقتصادی مختلفی از جمله میزان شناخت از بازار، دانش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، برنامه معاملاتی، روند بازار، تصمیمات دولت‌ها مثل افزایش و کاهش نرخ بهره بانکی، قانون‌گذاری‌ها، عواطف و احساسات معامله گران و موارد زیاد دیگر بستگی دارد.

«کدنویسی وب» از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه‌گذاری آن حتی از راه‌اندازی یک فست فود فروشی کمتر است. برای استخدام به عنوان کد نویس و برای اینکه سایت‌های مختلفی راه‌اندازی کنید. برای کسب مهارت کدنویسی می‌توانید در دوره‌های مختلفی به صورت حضوری و غیرحضوری شرکت کنید. کافیست در گوگل آموزش کدنویسی مدنظرتان را جستجو کنید. از جمله آن می توان به طراحی وب و برنامه نویسی وب اشاره کرد.

«راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل» به نسبت وب‌سایت‌ها در دسترس‌تر است و هر شخصی که بتواند با گوشی هوشمند خود کار کند، می‌تواند اپلیکیشن شما را داشته باشد. به همین دلیل بازار اپلیکیشن‌های موبایل امروزه بسیار داغ است و ایده‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند در قالب اپلیکیشن، توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد.مانند: تقویم، اسنپ و... .

«تدریس اینترنتی» چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه‌ی کاری و شغلی خود باید حرفه‌ای باشید مثلا اگر در زمینه‌ی کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنید می‌توانید با اجرای یک وبینار اینترنتی به در‌‌آمد میلیونی بسیار زیادی برسید.

«تولید محتواهای متنی» اگر می‌توانید به خوبی متون انگلیسی را به فارسی را ترجمه کنید باید دست‌به‌کار شوید. یکی از نکات مثبت تولید محتوا، همکاری با چندین وب‌سایت است که می‌تواند در ماه، درآمد شما را افزایش دهد. در پلتفرم‌ها می‌توانید به عنوان تولیدکننده محتوا، مترجم، تولید محتوای تصویری و... کار بگیرید.

«راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی» از آنجایی که با فروش کالا از طریق اینترنت از پرداخت مالیات و کرایه مغازه و سایر هزینه‌های این چنینی در امان هستید، می‌توانید کالاها رو با قیمت کمتری نسبت به مغازه‌ها بفروش برسانید و مشتری‌های زیادی پیدا کنید. برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی روش‌های مختلفی وجود دارد و انتخاب هرکدام بستگی به شرایط شما و کاری که می‌خواهید انجام دهید، دارد.

«صنعت تغذیه» به راحتی می‌توان با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یا کارگاه‌ها‌یی که پروانه بهداشت دارند، حبوبات و ادویه‌جاتی مثل فلفل، دارچین، زردچوبه و… را به‌صورت سفارشی تحویل گرفت و آن‌ها را با بسته‌بندی‌های خود و با برند خاص خودتان در بازار خاصی چون پبیمارستان‌ها و… توزیع کرد. البته ممکن است کارتان حسابی بگیرد و از یک کارخانه بزرگ، سفارش بسته‌بندی محصولات‌شان رابگیرید. تنها صنفی هستند که همیشه بازار خاص خودشان را دارند و نگران مشتری و ضرر کردن نیستند. در این حرفه درآمد و سودآوری حتمی است.

«طراحی لباس» ارائه‌ طرح‌های نو و متنوع و رقابت در عرصه‌ زیبایی لباس ، کاری است که طراحان لباس انجام می‌دهند. اگر طراحی بتواند خودش را به شرکت‌های معتبر در زمینه مد ثابت کند و شانس همکاری با آن‌ها را پیدا کند، می‌تواند نسبت به آینده‌ شغلی و درآمد بالای خود مطمئن باشد.

«آرایشگری پر درآمدترین شغل برای بانوان» یکی از پولساز‌ترین مشاغلی که یک خانم می‌تواند انجام دهد انجام خدمات آرایشگری است. آرایش و گریم عروس، خدمات ناخن، پوست، اکستنشن و… طرفداران زیادی دارد و آرایشگرانی که بتوانند مشتری ثابت و روزانه برای خود بیابند می‌توانند به راحتی یک ثروت خوب کسب بکنند.

«بازاریابی تلفنی» شغل بازاریابی این روزها خیلی فراگیر شده است. در بازاریابی اگه بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری‌ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید، پورسانت دریافت می‌کنید.

«خدمات ماساژ» در کنار کارهایی که برای زیبایی و بهبود سلامت ظاهر افراد رواج پیدا کرده است، ارائه‌ خدمات ماساژ در اشکال مختلف آن هم جزو مشاغل پرطرفدار و پردرآمدی است که رونق زیادی دارد. مراکز مختلف بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند و ماساژ را به عنوان روشی درمانی برای بهبود کیفیت زندگی افراد معرفی می‌کنند.

«کشاورزی و دامپروی با دانش نوین» کسی به رشته کشاورزی علاقه دارد می‌تواند با سرمایه گذاری در این بخش و استفاده از علوم جدید در جهان ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای در این شغل ایجاد کند. تنها مشکل کشاورزی در ایران کم بود آب و خشکسالی است که آن هم با بکارگیری و مدیریت شیوه‌های نوین آبیاری قابل حل است. برای مثال شما نگاهی به آمار مصرف مرغ در ایران بی اندازید، تولید مرغ یکی از آن دسته شغل‌های زیر مجموعه کشاورزی است که این روزها هرچقدر که تولید شود بازار فروش وجود دارد.

«راه‌اندازی آشپزخانه» بسیاری از مردم برای وعده‌های غذایی از بیرون غذا تهیه می‌کنند، افرادی که تعداد وعده‌های غذایی بیشتری از رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها سفارش داده و همیشه سعی می‌کنند بهترین آن‌ها را انتخاب کنند. لذا آشپزخانه‌هایی که از نظر کیفیت غذا و سرویس‌دهی عملکرد خوبی دارند، درآمد خوبی نیز خواهند داشت. اگر به شغل آشپزی علاقه دارید و می‌توانید غذای سالم و خوشمزه بپزید و یا شخصی را می‌شناسید که می‌تواند به عنوان سرآشپز به شما کمک کند، راه‌اندازی آشپزخانه می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

«مشاغل خانگی» رایج‌ترین شغل های پردرآمد خانگی که برای شروع معمولاً سرمایه کمی نیاز دارند، عبارتند از:

خیاطی؛ آرایشگری؛ صنایع دستی؛ آشپزی؛ فروش آنلاین محصولات.