مکمل یونی زینک

مکمل یونی زینک را از سایت نکس دریافت کنید.

قرص یونی زینک برای چی خوبه؟

افرادی که دچار کمبود زینک می‌شوند، علائمی نظیر خستگی بیش از حد، شکسته شدن سریع ناخن‌ها و ریزش مو را تجربه می‌کنند. برای برطرف کردن این مشکلات می‌توان شروع به مصرف قرص زینک کرد. یونی زینک نیاز بدن به مواد معدنی ضروری را تامین کرده و سلامت مو شما را تضمین می‌کند. از جمله مزایای مصرف قرص یونی زینک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن 2.جلوگیری از ریزش مو 3.ترمیم زخم‌های بدن 4.حفظ سلامت مو 5.کاهش چین و چروک‌های پوستی 6.تحریک کلاژن سازی 7.برطرف کردن آکنه و جای جوش روی صورت 8.آبرسانی پوست 9.تامین نیازهای ضروری بدن به مواد معدنی 10.بهبود سوختگی‌های بدن 11.برطرف کردن بی اشتهایی ناشی از کمبود زینک

نحوه مصرف قرص یونی زینک و دوره مصرف آن

قرص یونی زینک در بسته‌های 60 عددی ارائه می‌شود. برای مصرف آن باید روزانه یک عدد قرص را همراه یا سریعا پس از وعده غذایی میل کنید. بهترین زمانی که می‌توانید این قرص را مصرف کنید، ظهر و همراه با ناهار است. برای اینکه تمام ترکیبات موجود در قرص جذب بدن شوند، یک ساعت قبل و یک ساعت بعد مصرف، از قهوه و چای استفاده نکنید.

در مورد دوره مصرف حتما باید با یک پزشک مشورت کنید تا تشخیص دهند بدن شما به چه مقدار قرص نیاز دارد اما معمولا مصرف 2 ماهه قرص در هر سال توصیه می‌شود. دقت داشته باشید که افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی و کلیوی، خانم‌های باردار و خانم‌های شیرده حتما باید پیش از مصرف قرص، تایید پزشک خود را دریافت کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

آیا این قرص عوارض جانبی دارد؟

قرص یونی زینک مانند هر قرص و مکمل دیگری ممکن است عوارضی را از خود نشان دهد. در صورتی که مصرف شما مطابق دوز توصیه شده پزشک باشد، مشکلی ایجاد نمی‌شود اما در صورت افزایش دوز، امکان بروز عوارضی مانند اسهال، سرگیجه، سردرد و حالت تهوع وجود خواهد داشت. زمانی که به پزشک مراجعه می‌کنید، ایشان شرایط شما را بررسی کرده و قرص مناسبی توصیه می‌کنند، هم‌چنین دوز مصرفی قرص هم مشخص می‌شود. پزشک شما را از عوارض احتمالی قرص مطلع کرده و تداخلات دارویی احتمالی را بررسی می‌کند.

سخن پایانی

قرص Uni Zinc، مکملی کاربردی و مفید است که از آن برای جلوگیری از ریزش موها، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، جوانسازی پوست و حفظ سلامت مو استفاده می‌کنند.