با جست وجو در آثار امام خمینی و بیانات مقام معظم رهبری نقش دانش آموزان را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بررسی کنید.

با جست وجو در آثار امام خمینی و بیانات مقام معظم رهبری نقش دانش آموزان را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بررسی کنید. را از سایت نکس دریافت کنید.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دانش آموزان

امام خمینی (ره) در سخنرانی های خود با دانش آموزان همیشه گفته اند که در نهضت انقلاب اسلامی همه نقش داشتند؛ از کودکان تا بزرگسالان، پیر تا جوان و زنان و مردان. همگی پای این انقلاب جان دادند تا به ثمر بنشیند. ایشان معتقد بودند که دانش آموزان سهم بسزایی در تداوم این نهضت دارند چرا که آینده در دستان این هاست و این دانش آموزان هستند که باید در سال های بعد فرمان به پیش بردن اهداف انقلاب را به دست بگیرند.

نقش دانش آموزان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی

رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت الله سیدعلی خامنه ای همواره در دیدارهای مختلف دانش آموزی که همه ساله انجام میگیرد به نقش و اثرگذاری دانش آموزان ایرانی در تداوم انقلاب اسلامی اشاره میکند. ایشان در دیداری که در روز 13 آبان با دانش آموزان داشتند تاکید کردند همه کارها و حرف ها و حرکات جوان ایرانی پیامی به خارج از کشور میفرستد، فلذا جوان ایرانی همواره باید مراقب حرکات و رفتار خود باشد. مهم ترین پیامی که باید از طرف جوان های ایرانی به دنیا مخابره شود «قدرت مقاومت مردم ایران» است.