ایمیل بازیابی روبیکا چیست

ایمیل بازیابی روبیکا چیست را از سایت نکس دریافت کنید.

برای بازیابی رمز عبور روبیکا، می‌توانید از آدرس ایمیلی که هنگام ثبت‌نام استفاده کرده‌اید استفاده کنید. بر اساس اطلاعات موجود، روش‌های زیر برای بازیابی رمز عبور روبیکا وجود دارد:

استفاده از شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل ثبت‌شده: هنگامی که گذرواژه روبیکا را فراموش می‌کنید، می‌توانید شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید و سپس بر روی دکمه "درخواست کد بازیابی" کلیک کنید تا کد بازیابی برایتان ارسال شود​​.

بازیابی بدون استفاده از ایمیل با کد دستوری: اگر به ایمیل دسترسی ندارید، می‌توانید با استفاده از کد دستوری خاصی که از طریق سیم کارتی که در روبیکا ثبت‌نام کرده‌اید شماره‌گیری می‌شود، رمز عبور خود را بازیابی کنید. کد مورد نظر *۹۹۹# است​​.

دریافت ایمیل در صورت فراموشی گذرواژه: در زمان ورود به برنامه، اگر گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید، گزینه فراموشی گذرواژه را انتخاب کنید تا رمز عبور از طریق ایمیل بازیابی شود​​.

برای بازیابی از طریق ایمیل، اطمینان حاصل کنید که به ایمیل خود دسترسی دارید و همچنین بررسی کنید که پیام‌های ارسالی از روبیکا ممکن است در پوشه هرزنامه یا اسپم قرار گرفته باشند.