شرایط زندگی برندگان لاتاری در امریکا

شرایط زندگی برندگان لاتاری در امریکا را از سایت نکس دریافت کنید.

هنگامی که درخواست ویزای یک «برنده لاتاری» مورد تایید قرار بگیرد و به اصطلاح کارنت کیس نامبر لاتاری شود، از او درخواست می‌شود که به منظور چسباندن ویزا به پاسپورت به سفارت آمریکا مراجعه نماید. پس از چسباندن ویزای لاتاری آمریکا به پاسپورت برنده لاتاری، یک پاکت زرد مهر و موم شده نیز به او تحویل خواهد شد.

همانطور که روی این پاکت نوشته شده است، به هیچ وجه نباید این پاکت زرد را باز کرد و باید آن را به صورت مهر و موم شده تحویل افسر گذرنامه در فرودگاه آمریکا داد. رنگ پاکت این مدارک محرمانه همیشه زرد بوده است.

برای سفر به آمریکا می‌توان از پروازهای مستقیم دوحه قطر به آمریکا استفاده کرد که این سفر هوایی بسته ایالت مقصد شما در آمریکا حدود 15 الی 16 ساعت به طول خواهد انجامید. البته در صورتی که توانایی این سفر هوایی طولانی را ندارید، می‌توانید از روش های دیگری استفاده کنید.

زندگی در آمریکا بعد از لاتاری رویای تمامی شرکت‌کنندگان لاتاری است! پیش از آنکه پرواز شما در فرودگاه آمریکا به زمین بنشیند، مهمانداران برگه هایی آبی را میان مسافران توزیع کرده و از آنان درخواست می‌کنند که این برگه ها را تکمیل نمایند.

این برگه های آبی فرم های گمرکی هستند و شما باید در آن‌ها مشخصات فردی، مقدار پول نقد همراه با خود (دلار و سایر ارزها) ، نوع مواد غذایی همراه با خود، ارزش لوازم گرانبهای خود و ... را تکمیل نمایید. عموما اظهاراتی که در این فرم می‌نویسید مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد، بنابراین این برگه آبی را صادقانه تکمیل نمایید.

گفتنی است که در طی انجام مراحل ویزای لاتاری در سفارت از شما آدرسی درون کشور آمریکا درخواست می‌شود که پس از ورود شما به خاک آمریکا گرین کارت لاتاری به آن آدرس ارسال خواهد شد. در صورتی که آدرس شما از مرحله سفارت تا الان تغییر کرده است، حتما در فرودگاه فرم تغییر آدرس را تکمیل نمایید، چرا که در غیر اینصورت گرین کارت شما به آدرس قبلی ارسال خواهد شد.