انشا در مورد پاییز کلاس چهارم

انشا در مورد پاییز کلاس چهارم را از سایت نکس دریافت کنید.

انشا در مورد پاییز برای کلاس چهارم

پاییز، فصل هزار رنگ

پاییز، یکی از زیباترین فصل‌های سال است. فصلی که با آمدنش، طبیعت رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد و برگ‌های درختان به رنگ‌های مختلف قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای در می‌آیند.

هوای پاییز

در پاییز، هوا خنک و دل‌انگیز می‌شود. دیگر خبری از گرمای طاقت‌فرسای تابستان نیست و نسیم خنک در همه جا می‌وزد. باران‌های پاییزی هم طراوت خاصی به هوا می‌دهند و بوی خاک باران‌خورده، انسان را سرشار از آرامش می‌کند.

برگ‌ریزان پاییزی

یکی از زیبایی‌های پاییز، برگ‌ریزان درختان است. در این فصل، برگ‌ها از درختان جدا می‌شوند و به آرامی روی زمین می‌ریزند. منظره‌ی برگ‌های رنگارنگ پاییزی در روی زمین، بسیار تماشایی و قشنگ است.

فصل برداشت محصول

پاییز، فصل برداشت محصول است. کشاورزان در این فصل، زحمت یک سال خود را به ثمر می‌رسانند و میوه‌ها و سبزیجاتشان را برداشت می‌کنند. باغ‌ها و مزارع در پاییز پر از میوه‌های رنگارنگ و خوشمزه می‌شوند.

فصل مهاجرت پرندگان

با شروع پاییز، برخی از پرندگان به مناطق گرمتر مهاجرت می‌کنند. پرستوها، لک‌لک‌ها و قوهای وحشی از جمله پرندگانی هستند که در پاییز از ایران مهاجرت می‌کنند.

فصل مدرسه‌ها

پاییز، فصل مدرسه‌ها هم هست. بعد از تعطیلات تابستانی، دانش‌آموزان دوباره به مدرسه می‌روند و درس و مشقشان را شروع می‌کنند.

ما باید از زیبایی‌های پاییز استفاده کنیم

ما باید از زیبایی‌های پاییز استفاده کنیم و قدر این فصل قشنگ را بدانیم. در پاییز باید به طبیعت احترام بگذاریم و از برگ‌ها و درختان مراقبت کنیم.

پاییز، فصلی برای درس گرفتن

پاییز، فصلی برای درس گرفتن است. از پاییز می‌توانیم درس نظم و انضباط، تلاش و کوشش، و تغییر و تحول را یاد بگیریم.

پاییز، فصلی برای شکرگزاری

پاییز، فصلی برای شکرگزاری است. ما باید از خداوند متعال به خاطر آفرینش این فصل زیبا و پربرکت، سپاسگزاری کنیم.