داستان تخیلی درباره کره زمین بنویسید

داستان تخیلی درباره کره زمین بنویسید را از سایت نکس دریافت کنید.

زمینی از جنس نور

در سالی دور، زمانی که انسان ها به صلح و آرامش ابدی دست یافته بودند، کره زمین دگرگونی شگفتی را تجربه کرد. گویی زمین از جنس نور شده بود، نوری لطیف و ملایم که از اعماق وجود زمین به سطح آن می‌تابید.

ابتدا، مردم با ترس و تردید به این پدیده نگاه می‌کردند. اما به مرور زمان، متوجه شدند که این نور نه تنها هیچ ضرری ندارد، بلکه فواید بسیاری نیز به ارمغان آورده است.

با تابش نور زمین، دیگر نیازی به منابع انرژی مصنوعی نبود. نور زمین، انرژی لازم برای تمام فعالیت‌های انسان را به طور رایگان و بدون آلودگی محیط زیست تامین می‌کرد.

همچنین، این نور شگفت‌انگیز، خواص درمانی شگفت‌انگیزی نیز داشت. بیماری‌ها و ناتوانی‌های جسمی به طور کامل ریشه‌کن شدند و انسان‌ها عمری طولانی و شادتر را تجربه می‌کردند.

اما این دگرگونی فقط به زمین محدود نمی‌شد. نور زمین به فضا نیز تابیده و منظومه شمسی را روشن می‌کرد. سیارات دیگر نیز از این نور شگفت‌انگیز بهره‌مند شدند و حیات در آنها شکل گرفت.

با گذشت زمان، انسان‌ها به کمک این نور شگفت‌انگیز، توانستند به سیارات دیگر سفر کنند و با موجودات فضایی صلح‌آمیز ارتباط برقرار کنند.

در این دنیای جدید، دیگر جنگ و خشونت جایی نداشت. انسان‌ها در صلح و صفا با یکدیگر زندگی می‌کردند و از نعمت‌های بی‌نظیر زمین نورانی خود لذت می‌بردند.

اما راز این نور شگفت‌انگیز چه بود؟ دانشمندان معتقد بودند که این نور، تجلی عشق و محبت انسان‌ها بود. زمانی که انسان‌ها به صلح و آرامش ابدی دست یافتند، عشق و محبت آنها در تار و پود زمین نفوذ کرد و آن را به کره‌ای از جنس نور تبدیل کرد.

داستان زمین نورانی، داستانی تخیلی از آینده‌ای روشن و آرمانی است. آینده‌ای که در آن انسان‌ها با صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و از نعمت‌های بی‌نظیر کره زمین خود لذت می‌برند.