شماره قطعی برق کرمان

شماره قطعی برق کرمان را از سایت نکس دریافت کنید.

برای اطلاع از شماره تلفن قطع برق در کرمان، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

1. تماس با سامانه 121:

با شماره 121 تماس بگیرید و پس از انتخاب شهر کرمان، به بخش مربوط به قطعی برق وصل شوید.

در این بخش می توانید از آخرین وضعیت قطعی برق در مناطق مختلف کرمان مطلع شوید و یا در صورت قطعی برق، مشکل خود را گزارش دهید.

2. مراجعه به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق شمال و جنوب استان کرمان:

به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به آدرس https://www.nked.co.ir/ مراجعه کنید.

در این وب سایت می توانید به بخش «اطلاعیه ها» یا «قطعی برق» مراجعه کنید و از آخرین وضعیت قطعی برق در مناطق مختلف استان کرمان مطلع شوید.

همچنین می توانید به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به آدرس https://sked.co.ir/fa/ مراجعه کنید و از اطلاعات مربوط به قطعی برق در مناطق تحت پوشش این شرکت مطلع شوید.

3. استفاده از اپلیکیشن های خدمات مشترکین برق:

می توانید اپلیکیشن های خدمات مشترکین برق مانند «برق من» را نصب کنید و از طریق این اپلیکیشن ها از وضعیت قطعی برق در محل سکونت خود مطلع شوید.

4. مراجعه به کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام شرکت های توزیع نیروی برق:

می توانید به کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام شرکت های توزیع نیروی برق شمال و جنوب استان کرمان بپیوندید و از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به قطعی برق در این مناطق مطلع شوید.

نکات:

شماره تلفن های 1521 و 1522 نیز به عنوان سامانه پاسخگویی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان در نظر گرفته شده اند که می توانید برای دریافت اطلاعات مربوط به قطعی برق از آنها استفاده کنید.

در زمان قطعی برق، ممکن است به دلیل ترافیک بالا، دسترسی به سامانه های تلفنی و اینترنتی با مشکل مواجه شود. در این صورت می توانید بعد از مدتی دوباره تلاش کنید.

امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.