انشا در مورد تعطیلات نوروز خود را چگونه گذراندید

انشا در مورد تعطیلات نوروز خود را چگونه گذراندید را از سایت نکس دریافت کنید.

تعطیلات نوروز امسال برای من بسیار خاطره‌انگیز و پربرکت بود. من در این تعطیلات فرصت داشتم که به همراه خانواده‌ام به سفر بروم، با اقوام و دوستانم دیدار کنم و به فعالیت‌های مورد علاقه‌ام بپردازم.

سفر:

در اولین روزهای عید به شمال کشور سفر کردیم. در آنجا از زیبایی‌های طبیعت لذت بردیم، به ساحل دریا رفتیم و در جنگل قدم زدیم. سفر به شمال همیشه برای من تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است.

دید و بازدید:

در طول تعطیلات نوروز به دیدار اقوام و دوستانمان رفتیم. دید و بازدید عید فرصتی برای تجدید دیدار با عزیزانی است که در طول سال کمتر آنها را می‌بینیم. در این دیدارها گفتگوهای صمیمانه‌ای داشتیم و از حال و احوال هم باخبر شدیم.

فعالیت‌های مورد علاقه:

در کنار سفر و دید و بازدید، به فعالیت‌های مورد علاقه‌ام نیز پرداختم. کتاب خواندم، فیلم دیدم، ورزش کردم و به موسیقی گوش دادم. همچنین در کلاس‌های آموزشی شرکت کردم و مهارت‌های جدیدی آموختم.

تعطیلات نوروز فرصتی برای:

تعطیلات نوروز فرصتی برای استراحت و تجدید قوا بود. در این تعطیلات توانستم از خستگی‌های سال گذشته خلاص شوم و برای شروع سال جدید انرژی بگیرم. همچنین این تعطیلات فرصتی برای معاشرت با خانواده و دوستان و ایجاد خاطرات جدید بود.

نتیجه:

تعطیلات نوروز امسال برای من بسیار مفید و ثمربخش بود. در این تعطیلات به آرامش و شادابی رسیدم و برای شروع سال جدید آماده شدم. امیدوارم که سال جدید برای همه مردم ایران سالی پربرکت و شادکام باشد.