حمله تروریستی در مسکو

حمله تروریستی در مسکو را از سایت نکس دریافت کنید.

هشدار چند وقت پیش آمریکا درباره احتمال حمله تروریستی در روسیه: سفارت آمریکا در مسکو روز ۸ مارس به شهروندان آمریکایی هشدار داده بود که ظرف ۴۸ ساعت آینده از حضور در تجمعات عمومی «از جمله محل برگزاری کنسرت» اجتناب کنند.

«حمله تروریستی در مسکو» منابع امنیتی روسیه از تیراندازی در مسکو خبر دادند.

اولین واکنش پوتین: از وتو کردن قطعنامه شورای امنیت و حمایت از مردم غزه پشیمان نیستیم حتی اگر به ما ضربه بزنید. به زودی در کرملین بیانیه رسمی خواهیم داد.

🔴 داعش به صورت رسمی مسئولیت عملیات تروریستی در مسکو را پذیرفت.

🔴 خبرنگار اسپوتنیک از محل حادثه گزارش می دهد که تروریست هایی که به سالن کنسرت "کروکوس سیتی" حمله کرده بودند وارد سالن کنسرت شدند و شروع به تیراندازی مستقیم به مردم کردند.

🔹به گفته وی، بین سانس دوم و سوم، چند دقیقه قبل از ساعت ۲۰ به وقت مسکو قبل از شروع کنسرت، حداقل سه مرد با استتار و بدون ماسک از طریق غرفه ها وارد سالن شدند. 🔹آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند. 🔹افرادی که موفق به خروج از سالن شده بودند توسط حراست مجتمع به خروجی های اضطراری هدایت شدند؛ نگهبانان در محل ماندند.

🔴 پنج تروریست داعشی مزدور رژیم صهیونیستی که عملیات تروریستی در مسکو را انجام دادند و باعث کشته شدن بیش از ١٢٠ انسان بی گناه و زخمی شدن قریب سیصد نفر در یک سالن کنسرت شدند.

🔴 داعش: حمله مسکو در پاسخ به حضور روسیه در عراق و سوریه بوده است.