غذای لاک پشت کوچک

غذای لاک پشت کوچک را از سایت نکس دریافت کنید.

غذای لاک پشت‌های کوچک به نوع آنها بستگی دارد. لاک پشت‌ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند: گوشتخوار، گیاهخوار و همه‌چیزخوار.

لاک پشت‌های گوشتخوار شامل لاک پشت‌های گردن خمیده، لاک پشت‌های چلیپایی و لاک پشت‌های نرم‌پوسته هستند. این لاک پشت‌ها باید رژیم غذایی شامل حشرات، کرم‌ها، ماهی‌ها و حیوانات کوچک داشته باشند که می‌توانید غذای زنده یا یخ‌زده را در فروشگاه‌های حیوانات خانگی پیدا کنید.

لاک پشت‌های گیاه‌خوار شامل لاک پشت‌های جعبه‌ای، لاک پشت‌های خاکی و لاک پشت‌های دریایی هستند. این لاک پشت‌ها باید رژیم غذایی شامل سبزیجات، میوه‌ها و گل‌ها داشته باشند که می‌توانید آنها را به صورت تازه، یخ‌زده یا پخته شده به آنها بدهید.

لاک پشت‌های همه‌چیزخوار شامل لاک پشت‌های نقاشی شده، لاک پشت‌های گوش قرمز و لاک پشت‌های ماسک‌دار هستند. این لاک پشت‌ها می‌توانند هم غذاهای گیاهی و هم حیوانی بخورند و می‌توانید به آنها طیف وسیعی از غذاها را بدهید، از جمله حشرات، کرم‌ها، ماهی‌ها، سبزیجات، میوه‌ها و گل‌ها.

برای تغذیه لاک پشت‌های کوچک، تنوع در رژیم غذایی خود را ایجاد کنید، غذا را به قطعات کوچک برش دهید، غذا را در یک ظرف کم‌عمق آب قرار دهید، آب آشامیدنی تازه را همیشه در دسترس لاک پشت‌هایتان قرار دهید و آنها را بیش از حد تغذیه نکنید. در صورت داشتن سوال، با دامپزشک خود صحبت کنید.