مش سوزنی زیتونی روی موی مشکی

مش سوزنی زیتونی روی موی مشکی را از سایت نکس دریافت کنید.

مراحل آماده سازی مش زیتونی بر روی موی مشکی

مراحل آماده سازی مش زیتونی روی موی مشکی رنگ مو موی زیتونی در اکثر موارد بر روی موهای با رنگ سفید تر جلوه و نمای خاصی دارد به این جهت برای زدن رنگ مش زیتونی روی موی مشکی قبل از هرکاری باید موها را به صورت کامل آماده سازی کرد. برای آماده سازی زیتونی روی موی مشکی اول باید از دکلره استفاده کرد. دکلره ای که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد باید بتواند موهای شما را تا درجه هشت روشن کند.

برای انجام این کار در ابتدا باید پودر دکلره خریداری کنید و سپس آن را به مقدار اکسیدان مخلوط نمایید و در ابتدا ساقه موها را به آن آغشته کنید و در نهایت ریشه موها را به صورت کامل به مخلوط ایجاد شده آغشته کنید. بعد از دکلره کردن موها باید آن را حدود نیم ساعت الی چهل دقیقه بعد شستشو دهید. زمانی که موهای شما دکلره می شود حتماً باید موهای یک روز کامل استراحت کنند و سپس با استفاده از رنگ موی زیتونی رنگ شوند.

علاوه موردی که در بالا به آن اشاره شد، برای آماده سازی رنگ موی زیتونی می توانید از رنگ های پایه مانند رنگ سفید استفاده کنید و در ابتدا موهای خود را به صورت کامل به این رنگ آغشته کنید، سپس زمانی که موی شما به رنگ پایه هشت رسید رنگ زیتونی را روی آن پیاده کنید.

رنگ موی زیتونی یکی از رنگ های بسیار محبوب در میان بانوان است که می تواند زیبایی فوق العاده ای به چهره و موها بدهد.

نکته بسیار مهم برای انتخاب رنگ موی دودی و همه رنگ های دیگر این است که به رنگ چشم و مخصوصا رنگ پوست خود هم توجه کنید. اگر تناژ پوستتان خنثی یا سرد باشد رنگ و مش موی دودی به شما می آید.

عکس اول

فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی

اولین و ساده ترین روش هایی که برای ترکیب رنگ مش زیتونی روی موها می توان به آن پرداخت، این است که در ابتدا با استفاده از دکلره پایه موها را به پایه هشت برسانید. بعد از انجام این کار می توانید رنگ موی زیتونی شماره هشت و یا رنگ موی زیتونی شماره نه را خریداری نموده و آن را با اکسیدان شماره دو و واریاسون رنگ سبز مخلوط نمایید. ترکیب مورد نظر را به مدت نیم الی یک ساعت روی موهای خود قرار دهید و سپس آن را با استفاده از آب و بدون شامپو شست و شو دهید.

دومین روشی که برای به دست آوردن رنگ مش زیتونی می توانید از آن استفاده کنید، این است که در ابتدا مقداری از رنگ E20 را با مقداری اکسیدان شماره سه مخلوط نموده و در ابتدا آن را به ساقه موها بزنید و سپس کم کم ریشه موها را به این ماده آغشته کنید. سپس موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده شستشو دهید. در نهایت باید رنگ موی زیتونی شماره پنج و شماره نه را با واریاسیون سبز و نقره‌ای مخلوط نموده و داخل آن کمی اکسیدان شماره دو بریزید. ترکیب مورد نظر را روی موهای خود بزنید و بعد از نیم ساعت شستشو دهید.

سومین روشی که برای به دست آوردن رنگ می توانید از آن استفاده کنید، این است که در ابتدا موهای خود را به صورت کامل دکلره کنید و بعد از آن بیست سی سی اکسیدان شش درصد را با رنگ شماره شش مخلوط نمایید. بعد از گذشت یک ربع تا نیم ساعت رنگ را به صورت کامل شستشو دهید. برای شستشو دادن رنگ در ابتدا به هیچ عنوان نباید از شامپو استفاده کنید و سعی کنید موها را با استفاده از نرم کننده و یا با استفاده از آب خالی بشویید.

روش چهارم برای درست کردن رنگ موی زیتونی روشن این است که موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه نه برسانید. بعد از شستشو دادن موها اکسیدان شش درصد را با رنگ ۹.۲ یا ۱۱.۲ ترکیب نموده و ترکیب را روی موهای خود قرار دهید. در نهایت بعد از گذشت یک ربع موهای رنگ شده را شستشو دهید.