دلنوشته برای امام حسین علیه السلام به زبان کودکانه

دلنوشته برای امام حسین علیه السلام به زبان کودکانه را از سایت نکس دریافت کنید.

دلنوشته ای برای امام حسین (ع) بنویس و در آن احساس خود را نسبت به ایشان بیان کن.

دلنوشته اول:

سلام امام حسین عزیزم! من از پدر و مادرم همیشه شنیده ام که شما انسان مهربانی بودید و کودکان را خیلی دوست داشتید. شما همیشه تلاش می کردید تا اجازه ندهید که ستمگران حق کودکان را ضایع کنند. من میدانم که شما مظلومانه شهید شدید و میخواهم درسم را خوب بخوانم و انسان مفیدی باشم تا بتوانم امام زمان (عج) را یاری کنم که انتقام شما و همه مظلومان جهان را بگیرد.

دلنوشته دوم:

این نامه را از ته قلبم برای امام حسین (ع) می نویسم. من بسیار شما را دوست دارم و با اینکه به تازگی سواد یاد گرفته ام اما از کودکی همیشه به همراه پدر و مادرم در مراسمات روضه ای که برای شما برپا میشد شرکت می کردم. من میدانم که چه ظلم بزرگی به شما شده است و برای همین میخواهم که در زندگی ام شما را الگو قرار بدهم و یاور مظلومان باشم، میخواهم وقتی که امام زمان (عج) ظهور کردند به همراه ایشان انتقام ظلمی که به شما شد را بگیرم.

دلنوشته سوم:

برای امام حسین مهربان و مظلوممان که او را بسیار دوست دارم؛ میخواهم چند قول به شما بدهم اول اینکه همیشه احترام پدر و مادرم را در زندگی نگهدارم چرا که شما در این راه الگوی من هستید. من میخواهم که در زندگی ام همیشه در راه راست حرکت و کنم و برای همین به همراهی و دعای شما نیاز دارم. من میخواهم از یاران فرزند شما بشوم تا بتوانیم در ان جهان پر از ظلم یاریگر مظلومان باشیم.