انشا درمورد برخاستن از خواب در صبح روستا و شهر

انشا درمورد برخاستن از خواب در صبح روستا و شهر را از سایت نکس دریافت کنید.

در زندگی روستایی صبح را با آواز خروس و صدای دلنشین گنجشک هایی آغاز می کنیم که گویی در بهشت هستیم و چنان لذتی را به دنبال دارد که با هیچ چیز قابل مقایسه نخواهد بود.

در زندگی روستایی کشاورزان و دامدادان سحر خیز بوده و در ساعاتی معین همه اهالی از خواب برخاسته و صبح را باهم آغاز می کنند و زندگی جمعی به دور از هر حاشیه ای را در کنارهم نظاره گر می شوند.

صبح زود را با صدای مردان و زنان آبادی که شب را فارغ از دغدغه های زندگی شهری به راحتی هرچه تمامتر استراحت کرده اند آغاز می کنیم، عموماً هرکس از این افراد تعدادی از گوسفندان گله را با خود از محل به بیرون آبادی و به سوی چراگاه هدایت می کند، هرازگاهی صدای نهیب پدری بگوش می رسد که فرزندش را جهت همراهی گوسفندان و ترخیص خود فرا می خواند.

زندگی روستایی مزایای مختلفی دارد. اصلیترین آن این است که مردم با اتحاد و آرامش زندگی میکنند. آنها خیلی سخت پول درمی آورند و آنقدری در می آورند که برای زندگی کردنشان کافی باشد. به همین علت رقابت کمتری نسبت به همدیگر دارند.

روستا هوای تمیز و محیطی زیبا دارد و در آن خبری از سروصدا و شلوغی نیست، به همین علت آلودگی آن کمتر است، وسایل نقلیه زیادی در روستا آمدورفت نمیکند، به همین علت خیابانها ترس کمتری برای دوچرخه سواری دارد.