فعال سازی رمز پویا بانک ملی بدون مراجعه به خودپرداز

فعال سازی رمز پویا بانک ملی بدون مراجعه به خودپرداز را از سایت نکس دریافت کنید.

نحوه فعال سازی رمز پویای بانک های مختلف

1. بانک ملی

برای فعال سازی رمز پویا بدون مراجعه به خودپرداز می‌توانید از کد دستوری USSD نیز استفاده کنید. به این شکل که کد #60*737* را گرفته و مراحل فعال سازی رمز پویا را طی کنید. پس از فعالسازی، بعد از هر بار درخواست، دریافت رمز پویا از طریق پیامک برای شما انجام خواهد شد.

2. بانک ملت

برای دریافت رمز پویا از طریق پیامک با مراجعه به دستگاه ATM، مراحل مربوط به نحوه فعال سازی رمز پویا از طریق پیامک را طی کنید. پس از فعالسازی، هر بار که به رمز پویا احتیاج داشتید، می‌توانید چهار رقم آخر کارت بانکی مدنظر را به شماره ۳۰۰۰۳۳۰۳ ارسال نمایید تا رمز پویا از طریق پیامک برای شما ارسال شود.

3. بانک صادرات

برای دریافت رمز پویا بانک صادرات باید اپلیکیشن ریما را نصب نمایید. پس از نصب اپلیکیشن، باید به خودپرداز مربوط به این بانک مراجعه کرده و مراحل فعال سازی رمز پویا را طی کنید تا یک کد جهت فعالسازی اپلیکیشن دریافت کنید. پس از فعال شدن اپلیکیشن، می‌توانید از طریق همان اپلیکیشن ریما، برای دریافت رمز دوم اقدام نمایید.

4. بانک تجارت

برای دریافت رمز پویا بانک تجارت لازم است تا اپلیکیشن همراز را نصب نموده و سپس برای دریافت کد فعالسازی، به یکی از دستگاه‌های ATM بانک تجارت مراجعه کنید. با فعالسازی این اپلیکیشن می‌توانید با هر بار مراجعه به آن، برای دریافت رمز پویا اقدام نمایید. همچنین با طی کردن سامانه پیامکی رمز پویا، می‌توانید برای دریافت رمز پویا از طریق پیامک نیز اقدام کنید.