فرض کن می توانستی با پرندگان صحبت کنی فکر می کنی در این هوای سرد زمستانی چه صحبتی با شما می کردند

فرض کن می توانستی با پرندگان صحبت کنی فکر می کنی در این هوای سرد زمستانی چه صحبتی با شما می کردند را از سایت نکس دریافت کنید.

در این فصل، زمانه سختی برای ما پرندگان است؛ در این فصل سرد، روزها كوتاه و شب ها سرد و طولانی هستند؛ مواد غذایی ما پرندگان (میوه های درختی) كه در طبیعت موجود بوده ، مصرف شده یا زیر برف پنهان است. اكثر حشرات نیز مرده یا خفته اند.

آب ها یخ زده و به سختی در طبیعت پیدا می شود و مواد غذایی مورد نیاز برای تولید انرژی جهت گرم و زنده نگه داشتنمان ، كمیاب شده است از سوی دیگر پیدا كردن سرپناه هم ممكن است برای فرزندانمان كوچك و ضعیف شهرتان آسان نباشد.

ما پرندگان در زمستان به یك منبع آب نیاز داریم ؛ شما می توانید ما پرندگان را در یافتن آب آشامیدنی با قراردادن ظرف آب یاری كنید.

حتی گذاشتن یك جعبه یا ساختن یك لانه با پوشش های گیاهی طبیعی نیز می تواند به حفاظت ما پرندگان از آب و هوای سرد كمك كنید.

زمستان فصل سختی برای ما پرندگان است چرا كه غذا در این فصل برای ما كمیاب است و این مساله می تواند موجب مرگ ما بشود.

در این روزها، ما به باغچه ها و حیاط خانه های شما سر می زنیم و از خرده های غذا یا ته مانده سفره كه شما برای ما می ریزید ، استفاده می كنیم.

سخن آخر این كه زمستان می تواند زمان بسیار خوبی برای غذا دادن به ما پرندگان و لذت بردن از آن باشد ، پس از دوستان كوچكتان (یعنی ما پرندگان) نگهداری كنید تا بهار از راه برسد.