بازیگر سریال دونگی

بازیگر سریال دونگی را از سایت نکس دریافت کنید.

بازیگر نقش بانو جانگ سریال دونگی: لی سو یون (کره‌ای: 이소연; زادهٔ ۱۶ آوریل ۱۹۸۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های رسوایی ناگفته (۲۰۰۳)، پری در باد(۲۰۰۴) و مجموعه‌های تلویزیونی والس بهاری(۲۰۰۶)، وسوسه یک فرشته(۲۰۰۹) و افسانه دونگ‌یی(۲۰۱۰) شناخته شد.

بازیگر نقش دونگی: هان هیو جو (한효주) در ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ در چونگجو، شمال استان چانگ چئون به دنیا آمده است. قد این بازیگر ۱۷۲ سانتی متر می باشد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسه ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد. او در کودکی در ورزش، مخصوصا رشته‌ی دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت. او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر پیوست.

نقش امپراطور: جی جین هی (Ji Jin Hee) در ۲۴ ژوئن ۱۹۷۱ در سئول، کره جنوبی متولد شد. قد او ۱۷۸ سانتیمتر است. در نوامبر ۲۰۰۴، او با دوست دخترش، لی سو یون ازدواج کرد. جی جین هی در ۲۴ ژوئن ۱۹۷۱ در سئول، کره جنوبی متولد شد. جی جین هی دارای مدرک کارشناسی رشته طراحی داخلی سبک فلزات از دانشکده میانوجوگی است. این هنرمند در ۱۹۹۴ به طور حرفه ای هنرپیشگی را شروع کرده و هنوز هم به آن مشغول می باشد. وی به دلیل داشتن صورت و استایل متفاوت و زیبا توانسته است در این عرصه به خوبی دیده شود.