درباره زندگی یک فرد موفق ایرانی تحقیق کنید

درباره زندگی یک فرد موفق ایرانی تحقیق کنید را از سایت نکس دریافت کنید.

تحقیق در مورد زندگی یک فرد موفق ایرانی

درباره زندگی "مجید انتظامی" آهنگساز موفق ایرانی تحقیق کنید.

مجید انتظامی، موسیقی دان، آهنگساز و نوازنده ابوا، در سال 1326 در تهران به دنیا آمد. او از دهه 1350 به بعد برای بیش از 80 اثر سینمایی موسیقی متن نوشته است. مجید انتظامی با دریافت 5 سیمرغ بلورین برای فیلم هایی مانند "بای سیکل ران"، "روز واقعه"، "آژامس شیشه ای"، "دیوانه ای از قفس پرید" و "مجنون" برنده بیشترین سیمرغ بلورین در بخش بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر شده است.

مجید انتظامی از برگزیدگان هشتمین همایش چهره های ماندگار در سال 1389 بوده و در سال 1393 به عنوان جهادگر عرصه فرهنگ و هنر نشان افتخار دریافت کرده است. او فرزند عزت الله انتظامی، بازیگر سینمای ایران می باشد.

مجید انتظامی در طول زندگی حرفه ای خود، تجربه های متعددی را کسب کرده است. او از دوره تحصیلات ابتدائی شروع به فراگیری موسیقی کرد و در ارکستر سمفونیک تهران نیز زیر نظر آنتوان کاتلوس ابوا آموخت. تو همچنین در آلمان نزد اساتیدی چون "کارل اشتاین" تحصیل موسیقی را ادامه داد و با ارکسترهای معتبری همکاری کرد.

مجید انتظامی همچنین تا کنون بیش از 80 موسیقی فیلم نوشته است و از پرکارترین آهنگسازان سینمای ایران به شمار می آید. او در دانشکده موسیقی دانشگاه هنر نیز به تدریس پرداخته است.

در آخرین آثار او، قطعه "شهادت و اقتدار" با آهنگسازی مجید انتظامی، خوانندگی سالار عقیلی و با ارکستر صدا و سیما به رهبری محمدرضا عقیلی، به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت اجرا شد.