تحقیق در مورد کانگورو چگونگی نگهداری از بچه ها

تحقیق در مورد کانگورو چگونگی نگهداری از بچه ها را از سایت نکس دریافت کنید.

تحقیق در مورد چگونگی نگهداری از بچه ها توسط کانگورو در علوم کلاس دوم

کانگورو چگونه از بچه هایش نگهداری می کند؟

تحقیق اول:

کانگورو ها برای نگهداری از بچه هایشان از یک روش منحصر به فرد استفاده می کنند. بعد از تولد، بچه کانگورو نارس و زنده از شکم مادر خود بیرون می آید. در این مرحله، بدن بچه کانگورو حدود 2 سانتی متر طول دارد و وزن آن کمتر از 1 گرم است. برای ادامه حیات، بچه کانگورو نیاز به محیط گرم و مناسب دارد.

کانگورو مادر یک کیسه ای دارد که در جلوی شکمش قرار دارد. این کیسه از بچه اش محافظت می کند. بعد از تولد، بچه کانگورو کشان کشان از بدن مادر خود بالا می رود و وارد این کیسه می شود. درون کیسه، دهان بچه کانگورو به یکی از چهار پستان کانگوروی مادر وصل می شود و از شیر مادرش تغذیه می کند تا به رشد کامل برسد. پس از چندین هفته، بچه کانگورو فعال تر می شود و می تواند به خوبی جست و خیز کند. در نهایت، بعد از 7 تا 10 ماه، بچه کانگورو کیسه را رها می کند و مانند مادر خود زندگی می کند.

تحقیق دوم:

کانگورو ها از طریق پستان به نوزاد خود شیر می دهند. این فرایند تا ماه ها ادامه میابد. یکی از ویژگی های مهم کانگوروها داشتن کیسه ای گرم و نرم است که نوزاد خود را در آن نگهداری می کنند. کیسه کانگورو مکانی امن برای نوزاد در برابر شکارچیان است. مادران کانگورو پس از اینکه نوزاد از کیسه خارج می شود به آن ها مهارت زنده ماندن را یاد می دهند. کانگورو های نوزاد ارتباط قوی با مادر خود دارند. با بزرگتر شدن، آن ها کم کم از مادر دور شده و با محیط آشنا می شوند.

با اینکه مادران آن ها خیلی تلاش می کنند تا از نوزادان خود محافظت کنند، اما گاهی در معرض خطرات محیطی و شکارچیان قرار می گیرند.